izpis_h1_title_alt

Izboljšava procesov na področju prodaje in podpore strankam s pomočjo uvedbe managementa odnosov z odjemalci v prodajnem podjetju : magistrsko delo
ID Zore, Klara (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zore2599-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, mednarodno poslovanje, odnosi s strankami, informacijski sistemi, programi, podjetje, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Zore]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 52, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-99735 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24083174 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:721
Število prenosov:91
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The improvement of sales and customer service business processes with the implementation of the customer relationship management concept in a retail company
Ključne besede:marketing, sales, international business, customer relationship, information systems, programmes, enterprises, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj