izpis_h1_title_alt

Uvedba managementa odnosov z odjemalci : primer podjetja v hotelirski dejavnosti
ID Radakovič, Goran (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/radakovic2623-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, hotelirstvo, informatika, informacijski sistemi, odnosi s strankami, komuniciranje, strategija, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Radakovič]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 61 str.
PID:20.500.12556/RUL-99705 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24126694 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:811
Število prenosov:102
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The implementation of customer relationship management in a hotel industry company
Ključne besede:tourism, hotel industry, informatics, information systems, customer relationship, communications, strategy, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj