izpis_h1_title_alt

Trženje blagovnih znamk na podlagi vpliva zvezdnikov : (celebrity endorsement)
Sever, Ajda (Avtor), Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_sever-ajda.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zvezdniki, Blagovne znamke, Občinstvo, Slavni ljudje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2017
Založnik:[A. Sever]
Št. strani:60 str.
UDK:659.126(043.2)
COBISS.SI-ID:35413853 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:505
Število prenosov:109
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Audiences, Celebrities, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj