izpis_h1_title_alt

Trženje blagovnih znamk na podlagi vpliva zvezdnikov : (celebrity endorsement)
ID Sever, Ajda (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_sever-ajda.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zvezdniki, Blagovne znamke, Občinstvo, Slavni ljudje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Sever]
Leto izida:2017
Št. strani:60 str.
PID:20.500.12556/RUL-99435 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.126(043.2)
COBISS.SI-ID:35413853 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.01.2018
Število ogledov:1266
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Trademarks, Audiences, Celebrities, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj