izpis_h1_title_alt

Program zanesljivosti v organizaciji za vodenje stalne plovnosti
ID Vidmar, Žan (Avtor), ID Kosel, Tadej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Šajn, Viktor (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,17 MB)
MD5: 727BEACAB1BF7907A17D07D4C2D0522C
PID: 20.500.12556/rul/8937dbaf-056b-4a44-b6f2-5d59386c8234

Izvleček
Glavni namen vodenja zanesljivosti je izboljšanje učinkovitosti programa vzdrževanja, ki se nanaša na določen letalnik, namenjen določenim pogojem. Pri tem se uporabljajo različne statistične in nestatistične metode, ki so navedene v najrazličnejših virih. Predvsem manjše organizacije za vodenje stalne plovnosti temu področju ne namenijo dovolj pozornosti. Razlog se skriva v omejenih prejetih podatkih, s katerimi z uporabo različnih analiz ne dobijo želenih indikatorjev o zanesljivosti sistemov in komponent oziroma se jim zdi njihovo vodenje nesmiselno. S pravilno izbrano metodologijo dela je vseeno s še tako omejenimi podatki mogoče ugotoviti težave. V nalogi je predstavljena primerjava različnih statističnih metod na podlagi flote letal družine Embraer ERJ 135/145. Z upoštevanjem rezultatov je kmalu mogoče ugotoviti, da so potrebni drugačni pristopi analize v smislu spremljanja vsake okvare posebej in iskanja ponavljajočih se okvar.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zanesljivost program vzdrževanja plovnost statistika letalstvo letalska zakonodaja vzdrževanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-99329 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.01.2018
Število ogledov:2131
Število prenosov:557
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reliability program in Continuing Airworthiness Management Organisation
Izvleček:
Main purpose of monitoring reliability is to improve effectiveness of maintenance program, which is set up for certain aircraft flying in certain conditions. Various statistical and non-statistical methods are used by different sources. Especially smaller organisations responsible for continuing airworthiness management do not dedicate enough attention in this field. Cause is hidden in limited received data which results in unsatisfactory identifications of system’s and component’s reliability, when conducting analysis or their monitoring seems pointless. If methodology of work is properly selected, we can still identify problems even with limited data. In this diploma work comparison between different statistical methods is conducted on data basis of Embraer ERJ 135/145 aircraft. Considering the results of analysis, we soon find out, that different approaches are needed. Findings of negative trends can only be done with case by case study of defects and with searching of their repetitions.

Ključne besede:reliability maintenance program airworthiness statistics aviation aviation legislation maintenance

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj