izpis_h1_title_alt

Resničnostni šov in razkritje manipulacij v drami Hodnik Matjaža Zupančiča : diplomsko delo
Zupan, Ana (Avtor), Pezdirc Bartol, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (509,10 KB)

Izvleček
V diplomskem delu sem ugotovila, da lahko med dramskim delom Hodnik, ki posnema formo resničnostnega šova, in živalskim vrtom potegnemo vzporednice; oba postavljata primerke oziroma posameznike na ogled in uporabljata spektakelske prisile. Posamezniki v dramskem besedilu so predstavljeni glede na svoje najbolj opazne lastnosti. Tudi prostor dogajanja je izbran tako, da z udeleženci manipulira. Samo na hodniku so 'oni sami', čeprav se sprašujejo ali na hodniku res ni kamer. V dramskem delu organizatorji igre manipulirajo z udeleženci resničnostnega šova, oboji pa manipulirajo z gledalci, ki v dramo niso vključeni. Hodnik nam to lahko pokaže, ker je fikcija in ne 'pravi' resničnostni šov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenska književnost, slovenska dramatika, resničnostni šov, manipulacija, bolonjske diplome
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:[A. Zupan]
Št. strani:30 f.
UDK:821.163.6.09-2Zupančič M.
COBISS.SI-ID:65080418 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:540
Število prenosov:358
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In my bachelor paper, I concluded that we could draw parallels between the play Corridor, which imitates the form of reality show, and the Zoo; both are putting individuals on display and are using constraint of spectacle. Individuals in play are presented according to their most noticeable characteristics. The narrative place is chosen in a way that it manipulates with participants. Only in the corridor, they are 'themselves', although they are questioning absence of cameras in corridor. In the play, the organizers of the game manipulate the participants of the reality show, and both manipulate the viewers, which are not included in the play. The corridor can show us this manipulation because it is a fiction and not a 'true' reality show.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj