izpis_h1_title_alt

Doživljanje poklicne izgorelosti pri vzgojno-pedagoškem delu z romskimi otroki
Breg, Vratislav (Avtor), Simonič, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,24 MB)

Izvleček
V magistrskem delu smo raziskovali doživljanje poklicne izgorelosti vzgojno-izobraževalnih delavcev, ki se poklicno srečujejo z romskimi otroki. Udeleženci raziskave so bili v času opravljanja fenomenološkega intervjuja vsaj štiri leta v procesu opravljanja poklica na področju vzgoje in izobraževanja romskih otrok. Delovno in domače okolje sta bistvena za simptomatiko, ki vodi do poklicne izgorelosti. Med seboj sta velikokrat komplementarna, zato dogodki iz enega okolja vplivajo na dogodke v drugem. Z raziskavo smo dobili vpogled v to, kako vzgojno-izobraževalni delavci doživljajo romske otroke in problematiko romske populacije. Udeleženci raziskave se zavedajo specifičnosti, ki pestijo romsko populacijo, vendar so v vzgojno-izobraževalnem procesu velikokrat pod pritiskom delovnega okolja, zato specifičnosti težko spregledajo. Z raziskavo smo dobili vpogled v doživljanje poklicne izgorelosti vzgojno-izobraževalnih delavcev, ki delajo z romskimi otroki, z intervjuji pa vpogled v to, kako delo vpliva na delovni proces, odnose doma in na delovnem mestu ter na romske otroke. Izpostavljamo tudi preventivo proti poklicni izgorelosti, ki je ključna za preprečevanje simptomov, ki vodijo v poklicno izgorelost.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Romi, romski otroci, izgorelost, sindrom izgorevanja, stres, vzgoja in izobraževanje, učitelji, supervzija, preventiva, zgodovina Romov, poučevanje Romov.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:TEOF - Teološka fakulteta
Leto izida:2017
COBISS.SI-ID:10722563 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:736
Število prenosov:458
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Professional burnout experience by educational-pedagogical work with Roma children
Izvleček:
In our the master's thesis, we researched the expirience of the professional burnout of educational workers, who dealing with Roma children. Research participants were during the phenomenological interview at least four years in process of pursuing a profession in area of education od Roma children. The working and domestic environment are essential for symptomatology, which leads to professional exhaustion. The two environments often work complementary and events from one environment often influence the events in the other. With our research we have gained an insight into how educational workers perceive Roma children and the problematics of the Roma population. The participators in this study are aware of the specifics which plague the Roma population. These people are often under pressure in their roles as educators and can as a consequence often ignore these specifics. With this study we have gained an insight in to experiencing professional exhaustion of educational workers, which work with Roma children. With our conducted interviews we have gained a better understanding of how work influences; the working processes, domestic and work relationships and the Roma children. We would like to point out preventative measures to combat work related exhaustion, which is crucial to prevent symptoms which lead to work exhaustion.

Ključne besede:Roma, Roma children, burnout, combustion syndrome, stress, education and learning, teachers, supervision, prevention, the history of Roma, teaching Roma.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj