izpis_h1_title_alt

ANALIZA UPORABE IZBRANIH STORITEV NA PORTALU EUPRAVA
ID MEGLIČ, NATAŠA (Avtor), ID Leben, Anamarija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,02 MB)
MD5: 33758B16996040A899C3FE1A72FACF82
PID: 20.500.12556/rul/a7d5e2da-a891-47c0-8464-040a5480d852

Izvleček
Za pisanje diplomske naloge z naslovom Analiza uporabe izbranih storitev na portalu eUprava sem se odločila zaradi povezave z mojo službo. Na delovnem mestu sem namreč sprejemala zahtevke za pridobitev in preklic spletnega kvalificiranega digitalnega potrdila za fizične osebe. Ker je bilo povpraševanje po digitalnih potrdilih veliko, me je zanimalo, ali se ta digitalna potrdila uporabljajo tudi za pridobitev in urejanje upravnih zadev na portalu eUprava. Namen diplomskega dela je analizirati uporabo elektronskih storitev v zadnjih nekaj letih s ciljem ugotoviti, kako razširjena je njihova uporaba predvsem v primerjavi z uporabo upravnih storitev na klasični način. Osrednji del diplomskega dela predstavlja opravljena empirična raziskava uporabe upravnih storitev. V njej sem analizirala pridobljene podatke o številu uporabljenih storitev tako na portalu eUprava kot na upravnih enotah v posameznih letih za obdobje 2013–2015. Pri analizi sem upoštevala velikost upravnih enot (glede na število prebivalcev) ter skupine upravnih storitev (kot se vodijo v uradni statistiki na upravnih enotah). Na podlagi raziskovalnega dela sem ugotovila, da je v izbranih skupinah upravnih storitev uporaba portala eUprava zelo skromna in da v izbranem obdobju skozi leta niha. Menim, da bi lahko z nekaterimi ukrepi omogočili večjo uporabo elektronskih upravnih storitev. Rezultati raziskovalnega diplomskega dela so uporabni tako v raziskovalni sferi (kot osnova za nadaljnje analize in primerjave) kot tudi za strokovno javnost. Kot so nam zagotovili na Ministrstvu za javno upravo, podobne raziskovalne naloge še niso opravili, bi bila pa zelo dobrodošla za nadaljnji razvoj samega portala eUprava.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:elektronsko poslovanje, portal eUprava, upravna e-storitev, upravna enota, Ministrstvo za javno upravo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-99049 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.12.2017
Število ogledov:2134
Število prenosov:482
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF THE USE OF SELECTED SERVICES ON THE PORTAL eGOVERNMENT
Izvleček:
To write a thesis entitled Analysis of the use of selected services on the eUprava portal, I decided on my connection to the service. In my own workplace, I was receiving applications for the acquisition and cancellation of a web-qualified digital certificate for physical persons. Since the demand for digital certificates was high, I was interested in whether these digital certificates are also used to obtain and edit administrative matters on the eUprava portal. The purpose of the diploma work is to analyse the use of electronic services in the last few years with the aim to determining how widespread their use is primarily in comparison with the use of administrative services in the classical way. The main part of the diploma work is an empirical survey of the use of administrative services. In it, I analysed the obtained data on the number of services used both on the eUprava portal and at administrative units in individual years for the period 2013–2015. In the analysis, I took in to account the size of administrative units (according to the number of inhabitants) and groups of administrative services (as reported in official statistics of administrative units). Based on the research work, I found that the use of the eUprava portal is very modest in selected administrative services groups and that it fluctuates over the years. I believe that some measures could make it possible to make greater use of electronic administrative services. The results of the research work are useful both in the research sphere (as a basis for further analyses and comparisons) as well as for the professional public. As assured by the Ministry of Public Administration, similar researches have not yet been carried out, but it would be very welcome for the future development of the eUprava portal itself.

Ključne besede:e-commerce, eUprava portal, administrative e-services, administrative unit, Ministry of Public Administration

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj