izpis_h1_title_alt

Uporaba fizike v računalniški animaciji
ID Muhič, Kristina (Avtor), ID Meža, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,42 MB)
MD5: E605259ED3BB3285303DE4EB44C3346F
PID: 20.500.12556/rul/e21922d6-b69b-43e8-b79c-3b7e390f51df

Izvleček
V diplomskem delu je predstavljen napredek računalniške animacije v zadnjih dvajsetih letih. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela – v prvem so razložene osnove, sledita pregled ustvarjalcev na področju računalniške animacije za mlajše občinstvo, tako v domačem kot tudi svetovnem merilu, in razlaga, kaj pravzaprav pomeni fizika v kombinaciji z animacijo. Drugi del obsega postopek izdelave dveh krajših animacij, od modeliranja do izvoza, postavljenih v enako okolje v programu Blender, in montaže, s pomočjo programov Lightworks in Audacity. Na koncu so predstavljeni rezultati kratke spletne raziskave dojemanja gledalcev ob ogledu animacije, ki ima dodane fizikalne učinke, in animacije, ki je bila ustvarjena s pomočjo vstavljanja ključnih sličic.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računalniška animacija, CGI, Blender, fizika v animaciji, modeliranje, upodabljanje, animacija za otroško občinstvo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-99024 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2017
Število ogledov:1562
Število prenosov:824
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Physics based computer animation
Izvleček:
This diploma thesis presents the advancement in computer animation over the last twenty years. The thesis is divided into two parts – the first part explains the basics, followed by a review of creative artists in the field of computer animation for a younger audience, on a domestic and global scale, and an explanation as to what it means to combine physics with animation. The second part covers the process of making two shorter animations, from modelling to exporting, placed in the same environment in the Blender software, and editing, using Lightworks and Audacity software. In the end, it presents the results of a short online survey regarding viewers’ perceptions while watching an animation with added physics-based effects, and an animation created by inserting keyframes.

Ključne besede:computer animation, CGI, Blender, physically based animation, modeling, rendering, animation for children

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj