Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Modeli pouka slovenskega jezika kot prvega/maternega jezika v slovenskih gimnazijah : magistrsko delo
ID
Černivec, Manca
(
Avtor
),
ID
Vogel, Jerica
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,93 MB)
MD5: 4A347D486277E2DBDB028EBA7899E020
PID:
20.500.12556/rul/60c78937-c5f5-47dc-970e-77de5a7961a1
Galerija slik
Izvleček
Magistrsko delo obravnava jezikovni pouk slovenščine v slovenskih gimnazijah. Uvodoma prinaša teoretični pregled pojmov, ključnih za razumevanje praktičnega dela. V praktičnem delu je izhajajoč iz učnih načrtov prikazan primerjalni pogled na pristope k učenju prvega/maternega jezika v slovenskem in tujem prostoru ter opirajoč se na izsledke ankete, izvedene med gimnazijskimi učitelji in učenci, predstavljeno uresničevanje jezikovnega pouka v praksi.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
slovenščina
,
materinščina
,
jezikovna didaktika
,
učni načrti
,
gimnazije
,
bolonjski magisteriji
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[M. Černivec]
Leto izida:
2017
Št. strani:
146 str.
PID:
20.500.12556/RUL-98581
UDK:
811.163.6:37.091.2/.3
COBISS.SI-ID:
65000546
Datum objave v RUL:
07.12.2017
Število ogledov:
2932
Število prenosov:
483
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Izvleček:
The master's thesis discusses lessons of Slovene language in Slovenian high schools. In the introduction there is a theoretical overview of terms that are essential for understanding the research. In the research there is presented a comparative view of approaches to learning the first/mother tongue in Slovenia and abroad based on syllabuses. There is also presented the realization of the language lessons in practice based on the results of the survey conducted among high school teachers and students.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj