izpis_h1_title_alt

Evalvacija rezultatov testiranja po novem programu Slovenščina kot drugi in tuji jezik : interpretacija statistične analize prvih izpitnih rokov na osnovni ravni
ID Toplišek, Martina (Avtor), ID Stabej, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Ferbežar, Ina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,20 MB)
MD5: 9B121FA1D4118456FA89F3359542C3BE
PID: 20.500.12556/rul/4fc4bed8-a0d6-4b28-bce3-7abfed893c3e

Izvleček
Slovenščina kot drugi in tuji jezik vedno bolj postaja integriran del slovenske jezikovne situacije. Dolgoletne izkušnje in želja po primerljivosti z drugimi evropskimi državami so bile povod za nastanek novega programa na področju učenja, poučevanja, ocenjevanja in certificiranja slovenščine - programa Slovenščina kot drugi in tuji jezik. V magistrski nalogi predstavljam vsebino in novosti, ki jih nov program prinaša. Empirični raziskavi, v katerih so bili vključeni rezultati izpitov na osnovni ravni vseh dosedanjih izpitnih rokov in njihova psihometrična analiza, sta pokazali različna izhodišča za evalvacijo programa, odpirata pa tudi nekatera vprašanja, ki so povezana s širšo sliko sodobne slovenske jezikovne realnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi/tuji jezik, testiranje, osnovna raven, izpiti, jezikovni programi, evalvacija, statistična analiza, bolonjski magisteriji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Toplišek]
Leto izida:2016
Št. strani:55 f.
PID:20.500.12556/RUL-98286 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'234
COBISS.SI-ID:62984290 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.11.2017
Število ogledov:1251
Število prenosov:1093
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Slovenian as a second/foreign language is increasingly becoming an integrated part of Slovenian language situation. Years of experience and a desire for comparability with other European countries have led to the emergence of a new program in the field of learning, teaching, assessment and certification of Slovenian language - program Slovenian as a second and foreign language. Master's thesis is introducing some contents and innovations of the program. Empirical research was based on all of the exam dates at the elementary level and on psychometric analysis of language test for Slovenian as a second and foreign language. Research showed different starting points for the evaluation of the program, but also raised a number of questions, which are related to the broader picture of contemporary Slovenian language reality.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj