izpis_h1_title_alt

Vodenje poslovnih strani in oglaševanje na družbenem omrežju Facebook
ID TROŠT, ANAMARIJA (Avtor), ID Zaletelj, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,95 MB)
MD5: 047D5021F667988A6CD7AA24D2AE585F
PID: 20.500.12556/rul/8c1fe38f-eaf7-4950-8c7c-24a04471abd7

Izvleček
Predstavljena je tema, ki je v današnjem času ena izmed pomembnejših členov v spletnem marketingu. To je vodenje vsebin na družbenem omrežju Facebook ter njihovo oglaševanje. Opisano je, kako določiti ciljno skupino naših potencialnih in želenih strank ter kako personalizirati objavo, da jih bo ta dosegla prek družbenega omrežja. Prek praktičnih primerov iz oglaševanih objav na Facebooku je v delu razvidno, kako lahko vodimo Facebook stran nekega podjetja, da pravilno steče komunikacija med podjetjem in kupci oziroma strankami. Prikazano je, kako lahko prek Facebookovega vmesnika spremljamo, kako se obnašajo naše potencialne stranke. Primeri so povzeti iz praktičnega dela vodenja uradne Facebookove strani v podjetju Dabra d.o.o., za stran Magma X – športno-zabaviščni center.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Facebook, ciljna publika, oglaševanje, družbeno omrežje, vodenje strani, objava, doseg objave, Facebookova stran, všeček
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-97986 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.11.2017
Število ogledov:2186
Število prenosov:717
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Promoting and maintaining business pages on Facebook
Izvleček:
This thesis presents a topic that is nowadays one of the crucial parts in digital marketing, i.e. content management and content advertising on the social network Facebook. It deals with how to select a target group of potential clients and how to personalise a post to reach the target group through social network. It is shown on practical examples of promoted posts on Facebook how to manage a Facebook page owned by a company so as to establish proper communication between the company and the buyers or clients. It is described how to monitor the behaviour of a company's potential clients through Facebook's interface. The examples are taken from practical work on managing the official Facebook page of the company Dabra d.o.o. The page managed is entitled Magma X, which is a sports and amusement centre.

Ključne besede:Facebook, target audience, advertising, social network, page management, post, post reach, Facebook page, like

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj