izpis_h1_title_alt

Research insights and challenges for facilitating critical thinking
Kalin, Janica (Avtor), Valenčič Zuljan, Milena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4838/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
In the focus of this issue, there are six contributions by authors from Croatia, Serbia, Slovenia, and Finland. Four refer to the development of critical thinking in school contexts (either from the teachers’ or the students’ points of view) and two refer to the process of teacher education. Within the school context, we can facilitate critical thinking through teaching compulsory and optional subjects, extracurricular activities, and through other forms of school work (e.g. culture, science, technical and sports days; field trips; etc.).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uvodnik
Vrsta gradiva:Članek v reviji (dk_c)
Tipologija:1.20 - Predgovor, spremna beseda
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Št. strani:5-8
Številčenje:7
ISSN:1855-9719
Število ogledov:332
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj