izpis_h1_title_alt

Analiza procesa zgorevanja in tvorbe onesnažil pri uporabi piroliznega olja iz odpadnih pnevmatik v dizelskem motorju s skupnim vodom
ID Moškerc, Jan (Avtor), ID Katrašnik, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,74 MB)
MD5: 2EB9A5C9007A4638A78A6F817131817A
PID: 20.500.12556/rul/3c5ede81-335c-44b2-9b46-2be00e7f386d
.pdfPDF - Priloga, prenos (2,74 MB)
MD5: 2EB9A5C9007A4638A78A6F817131817A
PID: 20.500.12556/rul/09f6ecc2-8a60-4751-b25f-cd567230c4ad

Izvleček
V zaključni nalogi je predstavljena in preizkušena možnost uporabe piroliznega olja iz odpadnih pnevmatik v sodobnem tlačno polnjenem dizelskem motorju s skupnim vodom. Zaradi nizkega cetanskega števila uporabljenega goriva je neposredna uporaba v dizelskem motorju omejena zgolj na visoke obremenitve. V nalogi je pokazano, da je s spremembo parametrov vbrizgavanja goriva, uvedbo predvbrizga in recirkuliranih izpušnih plinov možno razširiti delovno področje dizelskega motorja ob uporabi 100 % piroliznega olja iz odpadnih pnevmatik. Za potrebe meritev je bila zasnovana merilna veriga namenjena merjenju termodinamskih parametrov in izpustov onesnažil. Rezultati meritev kažejo na to, da lahko sodobni tlačno polnjeni dizelski motor s sistemom skupnega voda učinkovito deluje ob uporabi piroliznega olja iz odpadnih pnevmatik tudi pri srednjih in nizkih obremenitvah pri čemer so izpusti plinskih onesnažil primerljivi, kot pri delovanju z dizelskim gorivom

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:-zgorevanje dizelskega motorja -pirolizno olje odpadnih pnevmatik -parametri vbrizgavanja goriva -cetansko število -recirkulirani izpušni plini -termodinamska analiza -izpusti onesnažil
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-96404 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.10.2017
Število ogledov:1831
Število prenosov:767
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Combustion and emission formation analysis of tyre pyrolysis oil in a common rail Diesel engine
Izvleček:
Thesis represents the possibility of using pyrolysis oil, produced from waste tires, in a modern turbo charged and intercooled automotive diesel engine with a common rail system. Due to the low cetane number of used fuel, direct use in a diesel engine was until now limited only to high loads. The thesis demonstrated that by changing the fuel injection parameters, introducing the pilot injection and recirculated exhaust gases it is possible to extend the working area of the diesel engine using 100% pyrolysis oil, produced from waste tires. For measurement purposes, an experimental rig was designed to measure thermodynamic parameters and emissions. The results of the measurements indicate that a modern turbo charged and intercooled automotive diesel engine with a common rail system can efficiently operate with the use of direct pyrolysis oil produced from waste tires even at medium and low loads, while ensuring gaseous emissions comparable to level emitted with diesel fuel.

Ključne besede:-Diesel engine combustion -Tyre pyrolysis oil -Fuel injection parameters -Cetane number -Exhaust gas recirculation -Thermodynamic analysis -Emissions

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj