20.500.12556/RUL-96404
Analiza procesa zgorevanja in tvorbe onesnažil pri uporabi piroliznega olja iz odpadnih pnevmatik v dizelskem motorju s skupnim vodom
Combustion and emission formation analysis of tyre pyrolysis oil in a common rail Diesel engine
V zaključni nalogi je predstavljena in preizkušena možnost uporabe piroliznega olja iz odpadnih pnevmatik v sodobnem tlačno polnjenem dizelskem motorju s skupnim vodom. Zaradi nizkega cetanskega števila uporabljenega goriva je neposredna uporaba v dizelskem motorju omejena zgolj na visoke obremenitve. V nalogi je pokazano, da je s spremembo parametrov vbrizgavanja goriva, uvedbo predvbrizga in recirkuliranih izpušnih plinov možno razširiti delovno področje dizelskega motorja ob uporabi 100 % piroliznega olja iz odpadnih pnevmatik. Za potrebe meritev je bila zasnovana merilna veriga namenjena merjenju termodinamskih parametrov in izpustov onesnažil. Rezultati meritev kažejo na to, da lahko sodobni tlačno polnjeni dizelski motor s sistemom skupnega voda učinkovito deluje ob uporabi piroliznega olja iz odpadnih pnevmatik tudi pri srednjih in nizkih obremenitvah pri čemer so izpusti plinskih onesnažil primerljivi, kot pri delovanju z dizelskim gorivom
Thesis represents the possibility of using pyrolysis oil, produced from waste tires, in a modern turbo charged and intercooled automotive diesel engine with a common rail system. Due to the low cetane number of used fuel, direct use in a diesel engine was until now limited only to high loads. The thesis demonstrated that by changing the fuel injection parameters, introducing the pilot injection and recirculated exhaust gases it is possible to extend the working area of the diesel engine using 100% pyrolysis oil, produced from waste tires. For measurement purposes, an experimental rig was designed to measure thermodynamic parameters and emissions. The results of the measurements indicate that a modern turbo charged and intercooled automotive diesel engine with a common rail system can efficiently operate with the use of direct pyrolysis oil produced from waste tires even at medium and low loads, while ensuring gaseous emissions comparable to level emitted with diesel fuel.
-zgorevanje dizelskega motorja
-pirolizno olje odpadnih pnevmatik
-parametri vbrizgavanja goriva
-cetansko število
-recirkulirani izpušni plini
-termodinamska analiza
-izpusti onesnažil
-Diesel engine combustion
-Tyre pyrolysis oil
-Fuel injection parameters
-Cetane number
-Exhaust gas recirculation
-Thermodynamic analysis
-Emissions
true
false
false
Slovenski jezik
Angleški jezik
Diplomsko delo/naloga
2017-10-01 07:15:12
2017-10-01 07:15:15
2023-10-18 08:52:35
0000-00-00 00:00:00
2017
0
0
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
1970-01-01
201948
1289.pdf
1289.pdf
1
2EB9A5C9007A4638A78A6F817131817A
0d52e65804624655fa49daadad08200bb884d1eb171003ceed90123f3ddf3b60
e6c0f6be-a1b3-11eb-a523-00155dcfd717
20.500.12556/rul/3c5ede81-335c-44b2-9b46-2be00e7f386d
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=105064
1290.pdf
1290.pdf
1
2EB9A5C9007A4638A78A6F817131817A
0d52e65804624655fa49daadad08200bb884d1eb171003ceed90123f3ddf3b60
e6cf765d-a1b3-11eb-a523-00155dcfd717
20.500.12556/rul/09f6ecc2-8a60-4751-b25f-cd567230c4ad
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=105065
Fakulteta za strojništvo
0
0
0