izpis_h1_title_alt

Sistem za upravljanje strank in prodaje energentov
ID KOREČIČ, ŽAN (Avtor), ID Šajn, Luka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (736,22 KB)
MD5: 71F4E82CAD4FC328B35A71A3F0F0B276
PID: 20.500.12556/rul/2ee0e162-bb42-431b-aa00-33916034fd71

Izvleček
Problem, ki se ga je obravnavalo v diplomski nalogi, je razvijanje sistema za pomoč pri prodaji energentov. Sistem bi pomagal podjetjem, ki se ukvarjajo s prodajo energentov, voditi pregled vseh strank in njihovih informacij, beleženje akcij, ki so jih uporabniki naredili s strankami, in pregled pogodb, ki so sklenjene s podjetjem. Za razvoj aplikacije so se uporabljale spletne tehnologije, ker s tem omogočamo dostop do spletne aplikacije ne glede, kje se uporabnik nahaja, in mu s tem omogočamo pregled podatkov na terenu. Rezultat je delujoča spletna aplikacija, ki jo podjetja lahko že uporabljajo. Njen pregled in razvoj sta opisana v četrtem poglavju diplomske naloge.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:CRM, Upravljanje odnosov s strankami, spletna aplikacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-96288 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.09.2017
Število ogledov:1144
Število prenosov:438
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:System for customer management and sale of energy products
Izvleček:
The problem that was beign discussed in the thesis was the development of a system for assisting sale of energy products. Such a system would help companies that sell energy products to keep an overview of all customers and their information, keeping record of activities done with customers and the ability to review contracts. In order to develop the application, web technologies were beign used because it enables us to access the web application regardless of where the user is located and thereby enable to view the data on the go. The result is a functioning web application that companies can already use. It's course and development is described in the fourth chapter.

Ključne besede:CRM, customer relationship management, web aplication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj