izpis_h1_title_alt

Trženje kot izziv v nepridobitnih organizacijah - primer Društva Sladki nasmehi : diplomsko delo
ID Pahor, Urška (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/pahor14775.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:neprofitne organizacije, trženje, planiranje, strategija trženja, pozicioniranje proizvoda, poslovno komuniciranje, direktno trženje, elektronsko trženje, case study, pekarstvo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Pahor]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 47, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-96149 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:33339.138
COBISS.SI-ID:23602662 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:1118
Število prenosov:286
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The challenge of marketing in nonprofit organizations: The case of ˝Sladki nasmehi˝
Ključne besede:non-profit organizations, marketing, planning, marketing strategy, positioning, business communication, direct selling, electronic marketing, case study, bakery

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj