izpis_h1_title_alt

Trženjsko komuniciranje preko družbenega omrežja Pinterest : analiza vizualnih vsebin in interesov uporabnikov v turizmu
ID Janša, Tadeja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jansa2543-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, trženje, socialne mreže, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, motiviranje, nakup, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Janša]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 63, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-94778 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23873766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:1548
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication through social network Pinterest: an analysis of visual content and user interest in tourism
Ključne besede:tourism, marketing, social network, consumer behaviour, consumer psychology, motivation, purchasing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj