izpis_h1_title_alt

Trženjsko komuniciranje preko družbenega omrežja Pinterest : analiza vizualnih vsebin in interesov uporabnikov v turizmu
Janša, Tadeja (Avtor), Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jansa2543-B.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, trženje, socialne mreže, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, motiviranje, nakup, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:[T. Janša]
Št. strani:II, 63, 15 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23873766 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:859
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication through social network Pinterest: an analysis of visual content and user interest in tourism
Ključne besede:tourism, marketing, social network, consumer behaviour, consumer psychology, motivation, purchasing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj