izpis_h1_title_alt

Primerjava stališč do oglaševanja zdravil brez recepta med različnimi starostnimi skupinami : skupinsko magistrsko delo
ID Zaletelj, Manca (Avtor), ID Vidmar, Špela (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zaletelj_kovacic2381-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, oglas, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, direktno trženje, zdravila, starost, potrošnik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Zaletelj Kovačič
Leto izida:2016
Št. strani:IV, 120, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-94646 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:23773926 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2017
Število ogledov:1217
Število prenosov:186
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A comparison of attitudes towards advertising over-the-counter drugs among different age groups
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, sales promotion, public relations, direct selling, medications, age, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj