izpis_h1_title_alt

PRIMERJALNA ANALIZA KOMUNICIRANJA V IZBRANIH SLOVENSKIH PODJETJIH
ID ŽALIK, JURE (Avtor), ID Ivanko, Štefan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,09 MB)
MD5: F5F66E6283B347E8DE2A8682FB57B911
PID: 20.500.12556/rul/eb9b1e8f-15f7-4fee-82fc-7901da56e190

Izvleček
Diplomsko delo prikazuje stopnjo in pomembnost komuniciranja po različnih slovenskih podjetjih kjer v prvem delu izhaja iz same teoretične opredelitve in povzemanj strokovnjakov s področja komuniciranja, kjer avtor nadaljuje z empirično raziskavo in analiziranjem dobljenih rezultatov. Komuniciranje je področje brez katerega danes skorajda ne moremo ali je le-to brez njega oteženo. Najbolj pomembna je poslovna komunikacija in komunikacija znotraj družbe. Veliko je odvisno prav od primernega komuniciranja, bolj je komuniciranje na delovnem mestu ustrezno in primerno, bolj smo lahko tudi uspešni v poslovnem svetu. V diplomskem delu avtor preučuje kulturo komuniciranja po podjetjih v Sloveniji. Avtor v splošnem preverja ali se ljudje na delovnem mestu srečujejo z ljudmi iz drugega nacionalnega ali kulturnega ozadja, ter ugotavljal koliko jih je že na delovnem mestu doživelo konflikt, zaradi neustreznega komuniciranja in kako sploh pride do komunikacijskega konflikta. Namen diplomskega dela je v proučitvi področja komuniciranja na delovnih mestih v podjetju in raziskati stanje v slovenskih podjetjih. Cilj, ki ga je avtor zasledoval je raziskava komuniciranja po slovenskih podjetjih, ustreznost komuniciranja, pomembnost poslovnega komuniciranja v smeri čim manj neustreznega komuniciranja in v izzogib neprijetnim konfliktom. Avtor kot ugotovitve navaja, da se velika večina podjetij, zaposlenih in nadrejenih zaveda pomembnosti kulture komuniciranja predvsem iz poslovnega razloga, medtem, ko se nekaterim (manjšina) še vedno zdi, da komuniciranje v podjetjih ni pomembno.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komuniciranje, vrste komuniciranja, komuniciranje na delovnem mestu, konflikti komuniciranja, primerjava
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-94473 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.08.2017
Število ogledov:8726
Število prenosov:246
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPARATIVE ANALYSIS OF COMMUNICATION IN SELECTED SLOVENIAN COMPANIES
Izvleček:
The diploma thesis shows the level and importance of communication at various Slovenian companies where the first part arises from the same theoretical definitions and summarizing experts in the field of communication. In the second part, the author continues with empirical research and analysis of the results obtained. Communication is an area without which today we can hardly or only-this without difficulty. The most important business communication and communication within the company. Much depends also on proper communication, the more communication in the workplace and relevant, the more we can be successful in the business world. In the diploma thesis the author examines culture of communication by companies in Slovenia. Author generally check whether people in the workplace to meet people from other national or cultural background, and checked how many of them already in the workplace experienced conflict because of inadequate communication and how in general to communication conflict. The aim of the thesis is the examination of the field of communication on jobs in the company and investigate the situation in Slovenian companies. The goal that the author pursued the study of communication by Slovenian companies, the adequacy of communication, the importance of business communication in the direction of minimize inadequate communication and to the avoid unpopular conflict. Author and findings indicate that the vast majority of businesses, employees and superiors aware of the importance of culture communication mainly for business reasons, while some people (a minority) still seem to communicate in business is important.

Ključne besede:communicate, communicate, communicate in the workplace, conflicts of communication, comparison

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj