izpis_h1_title_alt

Priprava interaktivnih video vsebin
SULČIČ, ALJAŽ (Avtor), Zajc, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,89 MB)

Izvleček
Diplomsko delo predstavlja proces priprave interaktivnih video vsebin. Prvi del naloge predstavlja razvoj video vsebin, od klasičnega videa, ki poteka po linearni časovni premici (statični video) do interaktivnega videa, ki vsebuje številne interaktivne povezave. V nadaljevanju naloge so predstavljene zakonitosti interakcije gledalca in teoretične podlage, ki se uporabljajo pri izdelavi interaktivnega videa. Za izdelavo interaktivnega videa potrebujemo posebna orodja. V nalogi so predstavljena orodja YouTube, Raptmedia in Vidzor. Slednje orodje je služilo izdelavi končnega projekta. V projektu so bile upoštevane smernice in priporočila predstavljena v uvodnih poglavjih naloge. Na osnovi literature in dostopnih primerov smo ugotovili, da interaktivne video vsebine povečujejo gledalčevo pozornost, vendar le, če so pri povezavah dosledno upoštevane v nalogi predstavljene smernice in priporočila ter število povezav ni preveliko.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:interaktivni video, interakcija, gledalec, pozornost, interaktivnost, orodja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2017
Število ogledov:583
Število prenosov:282
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Interactive video content production
Izvleček:
The thesis presents the process of creating interactive video. The first part of the work presents the development of interactive video, from classic video based on a linear timeline (static video) to interactive video, which includes multiple interactive links. The rest of the work presents the interactivity and navigation schemes which are being used in the creation of interactive video. The difficulties of producing interactive video are emphasized. Special tools are needed to create interactive video. The work presents the following tools YouTube, Raptmedia and Vidzor. The latter tool was used to create the final project. The guidelines and recommendations presented earlier in the work were followed in the creation of the project. Based on literature review and available examples, we found out that interactive video increases viewer retention, but only when presented guidelines are closely followed and when the number of links used is not too large.

Ključne besede:interactive video, interaction, viewer, attention, interactivity, tools

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj