izpis_h1_title_alt

Vstop podjetja Era d.d. na hrvaški trg ter predlog dopolnitve maloprodajne strategije na osnovi spoznanj trženjske analize : magistrsko delo
ID Božič, Valentina (Avtor), ID Prašnikar, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Pahor, Marko (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bozic2782.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, prodaja na drobno, trgovinsko podjetje, Era, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, okolje, zunanja trgovina, poslovne enote, konkurenčne prednosti, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Božič]
Leto izida:2006
Št. strani:89, VI str.
PID:20.500.12556/RUL-9372 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13(043.3)
COBISS.SI-ID:16077542 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1741
Število prenosov:729
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, retail trade, comercial enterprise, Era, company performance, business efficiency, environment, foreign trade, business units, competitive advantage, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj