izpis_h1_title_alt

Zvestoba do blagovne znamke v hotelirstvu : magistrsko delo
ID Krašna, Tadeja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/krasna2768.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, hotelirstvo, turistični proizvod, blagovne znamke, goodwill, trženje, potrošnik, zadovoljstvo, zvestoba, case study, Slovenija, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Krašna]
Leto izida:2005
Št. strani:93 str., 37 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-9362 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:640
COBISS.SI-ID:16073190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1526
Število prenosov:338
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:tourism, hotel industry, tourist product, trademarks, goodwill, marketing, consumer, satisfaction, case study, Slovenia, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj