izpis_h1_title_alt

Zvestoba do blagovne znamke v hotelirstvu : magistrsko delo
Krašna, Tadeja (Avtor), Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/krasna2768.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, hotelirstvo, turistični proizvod, blagovne znamke, goodwill, trženje, potrošnik, zadovoljstvo, zvestoba, case study, Slovenija, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2005
Založnik:[T. Krašna]
Št. strani:93 str., 37 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:640
COBISS.SI-ID:16073190 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:651
Število prenosov:205
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:tourism, hotel industry, tourist product, trademarks, goodwill, marketing, consumer, satisfaction, case study, Slovenia, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj