izpis_h1_title_alt

Etični vidik organizacijskega komuniciranja : diplomsko delo
Kramžar, Mateja (Avtor), Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kramzar2121.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, neverbalno komuniciranje, etika, poslovna morala, kodeksi, oglas, odnosi z javnostjo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2005
Založnik:[M. Kramžar]
Št. strani:41 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16063718 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:493
Število prenosov:148
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, communications, business communication, non-verbal communication, ethics, business morality, codices, advertisement, public relations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj