izpis_h1_title_alt

Etični vidik organizacijskega komuniciranja : diplomsko delo
ID Kramžar, Mateja (Avtor), ID Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kramzar2121.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, neverbalno komuniciranje, etika, poslovna morala, kodeksi, oglas, odnosi z javnostjo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kramžar]
Leto izida:2005
Št. strani:41 str.
PID:20.500.12556/RUL-9253 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16063718 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1516
Število prenosov:263
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, communications, business communication, non-verbal communication, ethics, business morality, codices, advertisement, public relations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj