izpis_h1_title_alt

Vpliv zvestobe kupcev na dobičkonosnost in vrednost podjetja v avtomobilski industriji : magistrsko delo
ID Pertovt, Magda (Avtor), ID Pahor, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pertovt4857.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, avtomobilska industrija, avtomobili, proizvodi, kvaliteta, trg, podjetje, lojalnost, zadovoljstvo, vedenje potrošnika, uspešnost poslovanja, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Pertovt]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 78, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-92191 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23681510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1349
Število prenosov:145
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of customer loyalty on profitability and company value in the automotive industry
Ključne besede:Slovenia, car industry, cars, products, quality, market, enterprises, loyalty, satisfaction, consumer behaviour, business efficiency, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj