izpis_h1_title_alt

Prenova prodajnega procesa z uvedbo koncepta managementa odnosov z odjemalci v podjetju Domel : magistrsko delo
ID Prezelj, Roman (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/prezelj5178.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, imdustrijsko podjetje, Domel, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, odnosi s strankami, znanje, sposobnosti, informacijska tehnologija, prodaja, poslovni proces, spremembe
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Prezelj]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 75 str.
PID:20.500.12556/RUL-92159 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23645158 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1150
Število prenosov:167
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sales process redesign: introducing the concept of customer relationship management in the company Domel
Ključne besede:Slovenia, industrial enterprises, Domel, company performance, business efficiency, marketing, customer relationship, knowledge, skills, information technology, sales, business process, changes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj