izpis_h1_title_alt

Sodelovanje Vzgojno-varstvene enote pri Osnovni šoli Horjul s Centrom starejših občanov Horjul : diplomsko delo
Seliger, Katarina (Avtor), Devjak, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Berčnik, Sanja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4444/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo obravnava sodelovanje vrtcev z lokalnim okoljem in se osredotoča na medgeneracijsko sodelovanje z domovi in s centri starejših. Namen diplomskega dela je priti do spoznanj o vzrokih in načinih sodelovanja vrtcev z domovi in s centri starejših ter raziskati, kaj si o medgeneracijskem sodelovanju mislijo udeleženi. V teoretičnem delu sem predstavila kurikularna izhodišča sodelovanja z okoljem, v nadaljevanju pa sem izpostavila prednosti medgeneracijskega sodelovanja ter ovire, ki se v sodelovanjih lahko pojavijo. V empiričnem delu sem z uporabo kvalitativne analize ugotavljala pogostost in načine sodelovanj med Vzgojno-varstveno enoto pri Osnovni šoli Horjul in Centrom starejših Horjul, zanimalo pa me je tudi mnenje intervjuvancev o teh sodelovanjih. Podatke sem pridobila s polstrukturiranim intervjujem, na katerega so odgovarjali zaposleni v obeh ustanovah in stanovalca Centra. Raziskava je pokazala, da se prednosti sodelovanja zavedajo na obeh straneh, vseeno pa vzgojiteljice težko usklajujejo medgeneracijska srečanja z ostalimi načrtovanimi projekti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medgeneracijsko sodelovanje v vrtcu, medosebni odnosi, Center starejših občanov Horjul
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:[K. Seliger]
Št. strani:49 str.
UDK:373.22-057.75(043.2)
COBISS.SI-ID:11526729 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:352
Število prenosov:80
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Cooperation between Kindergarten Horjul and Horjul retirement center
Izvleček:
The final thesis discusses cooperation between kindergartens and local environment and focuses on intergenerational cooperation with centers of elderly people. The purpose of the study is to acknowledge the reasons and ways of cooperation between kindergartens and centers of the elderly and to research what the people involved think of intergenerational cooperation. The theoretical part presents curricular basis of environmental cooperation and exposes the benefits of intergenerational cooperation and obstacles which can occur in intergenerational cooperation. In the empirical part I used qualitative analysis to determine frequency and ways of cooperation between Kindergarten Horjul and Horjul Retirement Center. Furthermore, I wanted to find out the opinion the interviewees have on the topic. I gained the information with the use of a half-structured interview, which was attended by the employees of both institutions, as well as two residents of the Retirement Center. The research showed that both sides are aware of the benefits of the cooperation, but kindergarten teachers have trouble combining intergenerational cooperation with other planned projects.

Ključne besede:nursery school, elderly person, cooperation, vrtec, starejša oseba, sodelovanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj