izpis_h1_title_alt

Tržna naravnanost, zadovoljstvo in zvestoba kupcev v izbranem podjetju : magistrsko delo
ID Ljubanović, Dražen (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ljubanovic5117.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, zadovoljstvo, lojalnost, tržne raziskave, case study, trgovinsko podjetje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Ljubanovič]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 83, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-91778 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23636966 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1526
Število prenosov:117
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Market orientation, customer satisfaction and loyalty in a selected company
Ključne besede:marketing, business communication, consumer behaviour, satisfaction, loyalty, market research, case study, commercial enterprise, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj