izpis_h1_title_alt

Analiza primernosti uporabe agilnih metod managementa v marketingu na primeru izbranega podjetja : magistrsko delo
ID Dimec, Barbara (Avtor), ID Stare, Aljaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dimec4986.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, metode, komuniciranje, poslovno komuniciranje, inovacije, tehnologija, efektivnost, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Dimec]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 94, 32 str.
PID:20.500.12556/RUL-91625 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23628518 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:847
Število prenosov:113
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of usage of agile management methods in marketing of a selected company
Ključne besede:marketing, methods, communications, business communication, innovations, technology, efficiency, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj