izpis_h1_title_alt

Prenova procesa managementa reklamacij : primer izbrane banke
ID Jeklič, Jure (Avtor), ID Trkman, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jeklic4970.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bančništvo, banke, bančno poslovanje, reklamacije, management, spremembe, poslovni proces, modeli, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Jeklič]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 74 str.
PID:20.500.12556/RUL-91559 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.3
COBISS.SI-ID:23633894 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1023
Število prenosov:362
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reengineering of a complaint management process: a case of a selected bank
Ključne besede:banking, banks, banking management, claims, management, changes, business process, models, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj