izpis_h1_title_alt

Študij akcije družbenega trženja : boj proti nasilju nad ženskami v okviru organizacije Amnesty International
ID Sedej, Jana (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sedej14648.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, socialno trženje, programi, žensko vprašanje, strategija trženja, modeli, poslovno komuniciranje, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Sedej]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 40 str.
PID:20.500.12556/RUL-88845 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23369190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:885
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social marketing campaign study: ending violence against women by Amnesty International
Ključne besede:marketing, social marketing, programmes, women's question, marketing strategy, models, business communication, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj