izpis_h1_title_alt

Management pritožb strank na nemškem jezikovnem inštitutu IIC/Casa Goethe v Dominikanski republiki : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Klemenčič, Tina (Avtor), ID Peljhan, Darja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/klemencic344.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Dominikanska republika, podjetje, storitve, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, odnosi s strankami, reklamacije, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Sosua
Založnik:[T. Klemenčič]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 27, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-88761 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23244262 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:1413
Število prenosov:226
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Customer complaints management: the case of German language institute IIC/Casa Goethe in Dominican Republic
Ključne besede:Dominica, enterprises, services, company performance, business efficiency, customer relationship, claims, satisfaction, loyalty, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj