izpis_h1_title_alt

Analiza nalog kratkih odgovorov iz področja tlaka na nacionalnem preverjanju znanja iz fizike 2016
ID Uršič, Lucija (Avtor), ID Bajc, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4191/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu analiziramo dve nalogi kratkih odgovorov iz vsebin tlak, vzgon in gostota iz nacionalnega preverjanja znanja fizike iz leta 2016. Ena računska naloga je skoraj povsem enaka nalogi, ki so jo učenci reševali v preizkusu leta 2012 in je bila v preteklosti podrobno analizirana. V nalogi predstavimo podrobno primerjavo obeh nalog tako v kvantitativnem kot v kvalitativnem smislu. Primerjamo uspešnost učencev in izpostavimo vsebinske razlike med odgovori, ki se pojavljajo v obeh letih. Pri drugi nalogi, ki jo analiziramo, nas zanima predvsem porazdelitev pravilnih in nepravilnih odgovorov. V nalogi predstavimo tipične pravilne in nepravilne odgovore. Analiza temelji na reprezentativne vzorcu, ki ga je pripravil Državni izpitni center.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nacionalno preverjanje znanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-87176 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11347273 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.09.2017
Število ogledov:1070
Število prenosov:131
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Answer analysis at national assessment of knowledge of physics 2016
Izvleček:
In the thesis two short answer problems related to pressure, buoyancy, and density, included in the 2016 national examination in physics are analyzed. One computational problem in 2016 is almost identical to the one included in the 2012 examination and has already been subject of in-depth analysis in the past. Both quantitative and qualitative detailed comparisons of the solutions of the two problems are presented in the paper. We compare the pupils' success and highlight the differences in answers and in their contents in two years under consideration. The second analysed problem served mostly to get an overview of the correct and incorrect answers that the pupils give for the problem. The analysis is carried out for a sample that is representative for the whole population ad was prepared by the National Examination Centre.

Ključne besede:national assessment of knowledge

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj