izpis_h1_title_alt

Vloga Slovenske turistične organizacije pri uveljavljanju znamke Slovenije : primer oglaševanja na globalnem TV kanalu z namenom dviga prepoznavnosti
ID Čehovin, Brina (Avtor), ID Rus, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Slak Valek, Nataša (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_cehovin-brina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Turizem, Turistična politika, Trženje, Blagovne znamke, Slovenija, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Čehovin]
Leto izida:2016
Št. strani:224 str.
PID:20.500.12556/RUL-86869 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:339.138(043)
COBISS.SI-ID:34381149 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:2078
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Tourism, Tourism policy, Marketing, Trademarks, Slovenia, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj