izpis_h1_title_alt

Vključenost porabnika ter ustvarjanje dobrega imena in čustvene zavezanosti : diplomsko delo
Vidic, Sara (Avtor), Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_vidic-sara.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržna znamka, čustvena navezanost, Tržno komuniciranje, Družbena omrežja, Potrošniki, Čustva, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2016
Založnik:[S. Vidic]
Št. strani:45 str.
UDK:339.138:366(043.2)
COBISS.SI-ID:34309981 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:590
Število prenosov:140
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Social networks, Consumers, Emotions, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj