izpis_h1_title_alt

Vključenost porabnika ter ustvarjanje dobrega imena in čustvene zavezanosti : diplomsko delo
ID Vidic, Sara (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_vidic-sara.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržna znamka, čustvena navezanost, Tržno komuniciranje, Družbena omrežja, Potrošniki, Čustva, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Vidic]
Leto izida:2016
Št. strani:45 str.
PID:20.500.12556/RUL-86638 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:366(043.2)
COBISS.SI-ID:34309981 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2016
Število ogledov:1727
Število prenosov:220
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Social networks, Consumers, Emotions, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj