Podrobno

Marketing kot orodje za reševanje družbenih in okoljskih problemov na primeru podjetja Patagonia : diplomsko delo
ID Kotnik, Katja (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kotnik-katja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Trajnostni razvoj, Okoljevarstveno trženje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Kotnik]
Leto izida:2016
Št. strani:40 str.
PID:20.500.12556/RUL-86206 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:502.12(043.2)
COBISS.SI-ID:34287709 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:1727
Število prenosov:191
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOTNIK, Katja, 2016, Marketing kot orodje za reševanje družbenih in okoljskih problemov na primeru podjetja Patagonia : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Kotnik. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kotnik-katja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Družbena odgovornost podjetja, Social responsibility of business, Sustainable development, Green marketing, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Avtonomija lokalnih skupnosti v Sloveniji in Veliki Britaniji
  2. Primerjalna raziskava zaposljivosti diplomantov v Sloveniji in Veliki Britaniji
  3. Primerjava kršenja človekovih pravic s strani državnih organov v Sloveniji in Veliki Britaniji
  4. Primerjalni vidik pravice dostopa do informacij javnega značaja v Sloveniji in Veliki Britaniji
  5. Razvoj in stanje davčnega svetovanja v Sloveniji in Veliki Britaniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Primerjalna analiza obdavčitve managerskih plač v Sloveniji in Veliki Britaniji
  2. Dejavniki nakupnega vedenja otrok pri nakupu oblačil
  3. Nakupno vedenje študentov
  4. Problematika davčnega vrtiljaka v Sloveniji in Veliki Britaniji ter predlagane rešitve
  5. Davčni vidiki prenosa premoženja v primeru smrti v Sloveniji in Veliki Britaniji

Nazaj