izpis_h1_title_alt

Marketing kot orodje za reševanje družbenih in okoljskih problemov na primeru podjetja Patagonia : diplomsko delo
ID Kotnik, Katja (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kotnik-katja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Trajnostni razvoj, Okoljevarstveno trženje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Kotnik]
Leto izida:2016
Št. strani:40 str.
PID:20.500.12556/RUL-86206 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:502.12(043.2)
COBISS.SI-ID:34287709 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:1514
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Družbena odgovornost podjetja, Social responsibility of business, Sustainable development, Green marketing, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj