izpis_h1_title_alt

The role and significance of scientific collaboration for the new emerging sciences : the case of Slovenia
ID Groboljšek, Blanka (Avtor), ID Ferligoj, Anuška (Avtor), ID Mali, Franc (Avtor), ID Kronegger, Luka (Avtor), ID Iglič, Hajdeja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/TiP2014_5_Groboljseketal.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The article addresses some issues related to the definition and analysis of scientific collaboration. Starting with a general presentation of studies on Slovenian co-authorship networks of researchers in four different disciplines, the article seeks to ascertain if there are any differences between disciplines that are more committed to the "Mode 1" production of knowledge and disciplines more committed to the "Mode 2" production of knowledge. The research is based on a bibliometric analysis of co-authorship networks, a quantitative web survey among scientists and qualitative interviews among a small group of leading representatives of the scientific community and R&D policy institutions in Slovenia.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 866-885, 998-999
Številčenje:Letn. 51, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-85344 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:001.83(497.4)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:32989021 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2016
Število ogledov:1656
Število prenosov:178
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Prispevek se na primeru Slovenije ukvarja s problemom znanstvenega sodelovanja v modernih znanostih. Avtorji prispevka skušajo ugotoviti, izhajajoč iz rezultatov empiričnih analiz soavtorskih omrežij raziskovalcev iz štirih znanstvenih disciplin v Sloveniji, ali se znanstvene discipline, ki so po svojem praktično raziskovalnem duktusu bolj zavezane klasičnemu načinu produkcije znanstvenega vedenja (Mode 1), v čemerkoli razlikujejo od znanstvenih disciplin, ki so bližje modernim načinom produkcije znanstvenega vedenja (Mode 2). Rezultati raziskovanja, ki so prikazani v članku, temeljijo na bibliometrični analizi soavtorskih omrežij, izvedeni kvantitativni spletni anketi med znanstveniki preučevanih štirih disciplin in poglobljenih intervjujih z vodilnimi predstavniki znanstvene skupnosti in znanstvene politike v Sloveniji.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj