Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Nadzor galerij
ID
Cof, Sandi
(
Avtor
),
ID
Cencelj, Matija
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Gabrovšek, Boštjan
(
Komentor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3661/
Galerija slik
Izvleček
Obravnavamo osnovni problem varovanja galerij, katerih tlorisi so enostavni poligoni z n oglišči, varnostnike pa postavljamo v oglišča. Preko primera poligona z n oglišči pokažemo, da obstaja poligon, ki za nadzor potrebuje floor(n / 3) varnostnikov. S triangulacijo poligona in 3-barvanjem podamo algoritem, ki nam najde postavitev varnostnikov pri kateri floor(n / 3) varnostnikov zadosti za nadzor celotne galerije. Obravnavamo tudi delitev poligona na y-monotone dele in njihovo triangulacijo. Delovanje algoritmov ponazorimo na primerih.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
problem galerije
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-84830
COBISS.SI-ID:
11134793
Datum objave v RUL:
09.09.2016
Število ogledov:
1681
Število prenosov:
265
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Guarding art galleries
Izvleček:
We present the classical art gallery problem where the floor is a simple polygon with n vertices and we guard it by vertex guards. With an example which needs floor(n / 3) vertex guards, we proof that floor(n / 3) vertex guards might be necessary. By a triangulation of polygon and 3-coloring we give an algorithm which finds a placement for vertex guards where floor(n / 3) guards are sufficient to cover the entire polygon. We continue with presenting a division of the polygon into y-monotone pieces which we further triangulate. We simulate algoritms on examples.
Ključne besede:
art gallery problem
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj