izpis_h1_title_alt

Izboljšave poslovnih procesov v podjetju Donit Tesnit z uvedbo koncepta managementa odnosov z odjemalci : magistrsko delo
ID Grabeljšek, Darja (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/grabeljsek1979-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, industrijsko podjetje, Donit, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, odnosi s strankami, poslovni proces, spremembe, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:D. Grabeljšek
Leto izida:2015
Št. strani:II, 54 str.
PID:20.500.12556/RUL-83862 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2:004
COBISS.SI-ID:22939622 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:1465
Število prenosov:206
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Improvements in business processes within the company Donit Tesnit by introducing the concept of customer relationship management
Ključne besede:Slovenia, industrial enterprises, Donit, company performance, business efficiency, customer relationship, business process, changes, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj