izpis_h1_title_alt

Creative Commons in vpliv na založništvo : magistrsko delo
Božič, Tim (Avtor), Blatnik, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (819,19 KB)

Izvleček
V magistrski nalogi so predstavljene licence Creative Commons, pravna orodja, s katerimi ustvarjalci ponudijo svoja avtorska dela, na katerih so nekatere pravice pridržane. To počno z namenom, da se dela lažje širijo po spletu. S tem avtorji želijo pridobiti razpoznavnost in ugled. Znotraj knjižnega založništva je to še neraziskana vrsta promocije, pri kateri avtorji objavljajo literarna dela prosto dostopna na spletu. V raziskavi sem se osredotočil na avtorje leposlovnih del, ki se poslužujejo licence CC. V študiji primera sem raziskal motive za uporabo licenc in kakšen vpliv je to imelo na nakup tiskane in e-knjige. Ugotovljeno je bilo, da se licence CC ne uporabljajo pogosto za literarna dela. Do leta 2015 v Sloveniji ni znanega avtorja, ki bi uporabil licence CC. Razpoznavnost in posledično povečan delež prodanih knjig sta bila odvisna od tega, ali so avtorja zvesti bralci razširili po spletu od ust do ust ter ali je bil deležen medijskih objav in recenzij s strani medijev in spletnih dnevnikov mnenjskih vodij.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Creative Commons, avtorsko pravo, intelektualna lastnina, odprte licence, leposlovna dela, Slovenija, založništvo, samopromocija, trženje, komunikacijski krog knjig, elektronsko založništvo, dolgi rep, piratstvo, magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:[T. Božič]
Št. strani:69 f.
Kraj:Ljubljana
UDK:655.4/.5:347.78(043.2)
COBISS.SI-ID:59760482 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:691
Število prenosov:190
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The thesis presents Creative Commons licenses, legal tools with which artists offer their works with some rights reserved. They do this in order so that their works spread online more easily. By doing so, authors wish to obtain recognition and reputation. Inside the book publishing this still remains unexplored type of promotion through which authors publish their literary works that are freely distributable online. In the research I have focused on those authors of literary works that use CC licenses. In the case study I investigated the motives for the use of licenses and impacts these have on purchasing of printed books and e-books. It was found that the CC licenses are not frequently used for literary works. By 2015 Slovenia has had no known established author using CC licenses. Visibility/recognition and consequently an increase in the proportion of books sold were dependent on whether the author's faithful readers spread the books awareness online via word of mouth or whether that was done through/ the authors/ the books have received media coverage and media reviews or blogs of opinion leaders.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj