izpis_h1_title_alt

Vpliv umeščanja blagovnih znamk v filme na premoženje blagovnih znamk : magistrsko delo
ID Kraševec, Eva (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/krasevec1956-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, premoženje, vrednost, film, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Kraševec]
Leto izida:2015
Št. strani:III, 67, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-80608 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22933734 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1199
Število prenosov:189
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The influence of product placement in movies on brand equity
Ključne besede:marketing, business communication, trademarks, property, value, film, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj