izpis_h1_title_alt

Consumer ethnocentrism and its effects on the French buying behaviour : master's thesis
ID Frančič, Eva (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/francic1720-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Francija, trženje, etnocentrizem, medkulturno delovanje, vedenje potrošnikov, research, analiza, France, marketing, ethnocentrism, cross-cultural activities, consumer behaviour, raziskave, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Frančič]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 60, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-80406 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:22674662 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1538
Število prenosov:254
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Etnocentrizem porabnikov in njegovi vplivi na nakupno vedenje Francozov

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj