izpis_h1_title_alt

Consumer ethnocentrism and its effects on the French buying behaviour : master's thesis
Frančič, Eva (Avtor), Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/francic1720-B.pdf Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Francija, trženje, etnocentrizem, medkulturno delovanje, vedenje potrošnikov, research, analiza, France, marketing, ethnocentrism, cross-cultural activities, consumer behaviour, raziskave, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:[E. Frančič]
Št. strani:II, 60, 11 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:366
COBISS.SI-ID:22674662 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:616
Število prenosov:115
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Etnocentrizem porabnikov in njegovi vplivi na nakupno vedenje Francozov

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj