izpis_h1_title_alt

Genetic approach to strategic games : graduate thesis
ID Kristl, Črt (Avtor), ID Fijavž, Gašper (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Brodnik, Andrej (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,19 MB)
MD5: 9D657A4402A9CAE4357E8471F64D1D96
PID: 20.500.12556/rul/8e73708c-e9fc-4ae1-8c21-f83211cc9ae9

Izvleček
In this thesis we develop and implement a genetic algorithm to optimize a set of talents, equipment and sub-attributes of characters in the game Warcraft III and its modification The Kingdom of Kaliron. Finding the optimal set where a character performs the best in fights against enemies is a combinatorial problem for which we use a genetic algorithm to solve. To be able to evaluate a character, we implemented a simulation that required deep knowledge of game mechanics and programming principles of Warcraft III. We also used reverse engineering as a tool. We ensured convergence of a genetic algorithm with the use of population islands, which are disjoint subpopulations with weak mutual interactions, and with careful choosing of genetic algorithm parameters. We also implemented genetic algorithm memory, which helps create better initial individuals when creating new populations. Finally, we used parallelization to reduce the running time of the algorithm.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:genetic algorithm, computer games, optimization, parallelization, simulation
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik:[Č. Kristl]
Leto izida:2016
Št. strani:48 str.
PID:20.500.12556/RUL-80202 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1536802243 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2016
Število ogledov:2526
Število prenosov:344
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Genetski pristop k strateškim igram : diplomsko delo
Izvleček:
V delu razvijemo in implementiramo genetski algoritem s katerim optimiziramo nabor znanj, opreme in lastnosti akcijskih junakov v strateški igri Warcraft III, oziroma njeni različici The Kingdom of Kaliron. Izbiro optimalnega nabora, takega pri katerem je akcijski junak kar se da uspešen v bojevanju z nasprotniki, zapišemo kot problem kombinatorične optimizacije, za njegovo reševanje pa uporabimo pristop z genetskim algoritmom. Za oceno sposobnosti junaka smo implementirali simulacijo, za katero smo potrebovali natančno poznavanje mehaničnih in programskih principov igre Warcraft III. Med drugim smo uporabljali metode vzvratnega inženirstva. Konvergenco genetskega algoritma smo zagotovili z uporabo otokov, ločenih podpopulacij s šibko medsebojno interakcijo, in s pazljivo izbiro parametrov genetskega algoritma. Poleg tega smo genetskemu algoritmu dodali spomin, ki pri ustvarjanju novih populacij pripomore k boljšem začetnem stanju osebkov. Ustrezno časovno učinkovitost pa smo pridelali s paralelizacijo metode.

Ključne besede:genetski algoritem, računalniške igre, optimizacija, paralelizacija, simulacija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj