izpis_h1_title_alt

Gamification of politics : start a new game!
Mahnič, Nika (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-UBFQRNYZ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The following text presents a digital tool called gamification and its possible use(s) in the field of politics. Gamification is used in order to increase participation: we argue that it could be the cure for political alienation. In the context of participatory and ludified culture, we approach crowdsourcing, blurred boundaries between work and leisure and practical usage of digital games, which in fact teach collaboration. Text rejects Arendt's rejection of technology and calls towards a reconfiguration and dislocation of the public sphere. Despite an utopistic undertone, text draws parallels between Foucault's Panopticon-Utopia and a gamified public sphere.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Cultural studies, Kulturne študije, Political alienation, Political participation, Politična odtujitev, Politična participacija, videoigre
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2014
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Št. strani:str. 143-161, 190
Številčenje:Letn. 51, št. 1
UDK:323.212:316.7
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:32562525 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:671
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Članek predstavi digitalni pripomoček imenovan "igralizacija" in možnosti njene uporabe na področju politike. Igralizacija je uporabljena za povečanje participacije in razumljena kot možno zdravilo proti politični alienaciji. V kontekstu participatorne kulture pristopamo k fenomenom zbiranja množic, zamegljene meje med delom in užitkom in praktično rabo digitalnih videoiger, ki dejansko učijo sodelovanja. Članek zavrača zavrnitev tehnologije po Hannah Arendt in kliče po rekonfiguraciji in dislokaciji javne sfere. Navkljub utopističnemu podtonu vleče paralele med Foucaultovo panoptično utopijo in igrabilno javno sfero.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj