izpis_h1_title_alt

Overcoming the obstacle of poor knowledge in proving geometry tasks
ID Magajna, Zlatan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2011 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:didactic use of computer, didaktična programska oprema, didaktična uporaba računalnika, dokazovanje, educational software, geometrija, geometry, matematika, pouk, učne metode
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 99-116
Številčenje:Vol. 3, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-79211 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:514
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9934409 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1408
Število prenosov:306
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Premagovanje ovire šibkega znanja pri geometrijskih dokazovalnih nalogah
Ključne besede:pouk, matematika, geometrija, učne metode, dokazovanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj