izpis_h1_title_alt

Struktura bralne zmožnosti v angleščini kot tujem jeziku
ID Erbeli, Florina (Avtor), ID Pižorn, Karmen (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-SES6YRK5 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bralne sposobnosti, bralno razumevanje, branje, angleščina, tuji jeziki
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 82-95, 44-58
Številčenje:Letn. 64 = 130, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-79115 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.3:028-048.24
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:9587529 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1670
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The structure of reading competence in English as a foreign language
Ključne besede:reading ability, English as a second language

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj