izpis_h1_title_alt

Process regulation in the problem-solving process of fifth graders
ID Rott, Benjamin (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-RQDX5DGQ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:matematika, mathematics, metakognicija, osnovne šole, pouk, problem solving, reševanje problemov, teaching, učne metode
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 25-39
Številčenje:Vol. 3, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-79056 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.016:51
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9933385 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1071
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Usmerjanje procesov reševanja problemov petošolcev
Ključne besede:pouk, matematika, reševanje problemov, učne metode, metakognicija, osnovne šole

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj